Lirik No Corona! - Awi Rafael, Mimifly, Ning Baizura, Tiz Zaqyah

Lirik No Corona! - Awi Rafael, Mimifly, Ning Baizura, Tiz Zaqyah

 


(Opening Dialogue)

๐™ฐ๐š ๐š’ ๐š๐šŠ๐š๐šŠ๐šŽ๐š•

’Oษดแด„แด‡ แดœแด˜แดษด แด€ แด›ษชแดแด‡.. Oษด แด›สœแด‡ sแดแดœแด›สœแด‡ส€n ส™แด€ษดแด‹s แดา“ Wแดœสœแด€ษด, Cสœษชษดแด€.. Tสœแด‡ส€แด‡ แดกแด‡ส€แด‡ แดแด€ษดส NINJA’S แด›สœแด€แด› แด„แด€แดœษขสœแด› แด€ VIRUS... แด€ษดแด… ษชแด›’s SPREADING!! NoOoOoooo !!!!’



(Intro)
No Corona!
No Corona No Corona! 
No Corona!
No Corona No Corona! 
No Corona!
No Corona No Corona! 
No Corona!
No Corona No Corona! 


(Rap 1)

๐™ผ๐š’๐š–๐š’๐™ต๐š•๐šข

Terbang macam tu je
2020 ku hilang macam tu je
Yang dirancang pincang macam tu je
Hey! Ni bukan main-main YE?

Sampai aku STRESS!
Kawan hilang kerja tapi tak boleh protes 
Banyak belanja tapi duit dah habis
Murung di rumah dalam diam menangis
Aku depresi sampai kena jumpa THERAPIST!

Bila swab test, tolong negatif 
Extrovert introvert kena positif 
Demi sesuap nasi kena produktif
Dalam meditasi aku tukar perspektif 

No Corona no no no no!
Jangan dekat just go go go
Kasi kuat stereo ow ow
Singing no no you gotta go go go!


P/C

๐šƒ๐š’๐šฃ ๐š‰๐šŠ๐šš๐šข๐šŠ๐š‘ | ๐™ฝ๐š’๐š—๐š ๐™ฑ๐šŠ๐š’๐šฃ๐šž๐š›๐šŠ

Lebih baik kita semua duduk saja di rumah
Jangan cari masalah nanti kita takda RAYA!
Lebih baik kita semua RELAX saja di rumah
Tetap aku percaya hari-hari HARI RAYA! 

๐™ฐ๐™ป๐™ป

Lebih baik kita semua DUDUK saja di rumah
Jangan cari masalah nanti kita takda RAYA!
Lebih baik kita semua relax saja di rumah
Tetap aku percaya hari-hari HARI RAYA! 



(Rap 2)

๐™ฐ๐š ๐š’ ๐š๐šŠ๐š๐šŠ๐šŽ๐š•

PKP on PKP off Pkp on PKP off
Fikir Fikir Fikir betul betul bro!
Kita sudah nak hujung-hujung ini bro!

Namun kita tetap sabar
Hati jiwa masih tabah
Tidak akan putus asa 
Nyawa diri yang membara

Aku dengan semua anak NEWSANTARA
Sikit lagi aku juga boleh jadi GILA!!!

๐™ผ๐š’๐š–๐š’๐™ต๐š•๐šข

Nothing Lasts Forever
This is’a new beginning
Jaga diri dulu | Baru jaga orang lain!

Kita belum menang, tapi kita mampu
Semua jadi baik kalau kita semua satu!

๐™ฐ๐š ๐š’ ๐š๐šŠ๐š๐šŠ๐šŽ๐š• | ๐™ฝ๐š’๐š—๐š ๐™ฑ๐šŠ๐š’๐šฃ๐šž๐š›๐šŠ | ๐šƒ๐š’๐šฃ ๐š‰๐šŠ๐šš๐šข๐šŠ๐š‘ (๐™ฐ๐š๐š•๐š’๐š‹)

LET’s GO!
LET’S GO!
LET’s GO!
LET’s GO! 


P/C

๐™ผ๐šข๐šŠ ๐™ท๐šŽ๐š›๐š›๐šข | ๐™ฟ๐š„๐š๐™ฝ๐™ฐ๐™ผ๐™ฐ́ | ๐™ฝ๐šŠ๐šข๐š•๐š’ ๐™ฐ๐šฃ๐š–๐š’

Lebih baik kita semua duduk saja di rumah
Jangan cari masalah nanti kita takda RAYA!
Lebih baik kita semua relax saja di rumah
Tetap aku percaya hari-hari HARI RAYA! 

๐™ฐ๐š•๐™ป

Lebih baik kita semua duduk saja di rumah
Jangan cari masalah nanti kita takda RAYA!
Lebih baik kita semua RELAX saja di rumah
Tetap aku percaya nanti kita kan BERjAYA! 

(End)

No Corona!
No Corona No Corona! 
No Corona!
No Corona No Corona! 
No Corona!
No Corona No Corona! 
No Corona!
No Corona No Corona! 


Komenlah dengan berhemah