Wednesday, 27 February 2019

Lirik Lagu Sebait Hati - 6ixth Sense



Di hatiku hanya ada kamu
Yang menghuni di pilar sukmaku
Jiwa ini pun juga milikmu
Tercipta hanya untuk kasihmu

Apalah artinya hidup ini tanpa dirimu
Seumpama bait puisi cinta hilang makna
Bulan dan bintang pun berhenti menyinari malam
Jika kau tiada dihatiku

Setiap nafas kuhembus nafasmu
Darah yang mengalirpun darahmu
Takkan ada pengganti dirimu
Hingga nanti diakhir hayatku
Kau genggam seluruh hidupku
Selamanya

Apalah artinya hidup ini tanpa dirimu
Seumpama bait puisi cinta hilang makna
Bulan dan bintang pun berhenti menyinari malam
Jika kau tiada dihatiku

Apalah artinya hidup ini tanpa dirimu
Seumpama bait puisi cinta hilang makna
Bulan dan bintang pun berhenti menyinari malam
Jika kau tiada dihatiku

Lirik Lagu Lepaskan Aku - Rudy Ivannie feat. Alwani



Pabila ku dapat tahu
Semua lakonan kamu
Oh terasa pilu di hatiku

Henti sakiti aku
Lupakan yang berlaku
Lepaskan aku

Takkan maju walau selangkah
Jika masih dengan diri mu
Semakin sakit diri jika aku bersama mu
Pergi cari lain kerna maaf mu dah tak laku
Aku mahu mula baru so yeah

Lupakan sudah tiba masa tuk kau berjalan
Henti semua tipu dusta kerna aku dah tak tahan
Melawan, menipu diri sendiri kata ku bahagia
Konon kan bersama selamanya

Stop, segala selah semua ku tak halal
Faham yang hubungan kita makin lama makin gagal
Makin buntu mati akal keadaan tak terkawal
Terima kenyataan yang cinta kita takkan kekal

Segala janji yang di ucap kini ternyata
Hanyalah dusta yang tersirat semata mata
Kini harus ku tak kira lupa cerita lama
Ku minta hanya satu cuma lepaskan ku saja

Pabila ku dapat tahu
Semua lakonan kamu
Oh terasa pilu di hatiku

Henti sakiti aku
Lupakan yang berlaku
Lepaskan aku

Segalanya baik pada mula
Janji kita akan bersama sama sampai tua
Manis mulut bicara rupanya hanya drama
Eh tiap saat ku sia-sia bila kita bersama

Kau tetap pilih dia bukan kali pertama
Di tangkap selingkuh lagi dengan orang kedua
Ketiga keempat kalau bilang tidak terkira
Dua muka bermakna kau angguk jika geleng ya
Mungkin kau tak faham ya ku tak mahu lagi ya
Bersama orang yang terus menyakiti aku
Sudah lama ku sabar sudah lama ku tunggu
Masa depan ku pudar jika ku masih dengan kamu

Segala janji yang di ucap kini ternyata
Hanyalah dusta yang tersirat semata mata
Kini ku tak mahu lagi ku ulang sekali lagi
Pinta ku darimu tolong lepaskan diri ku ini

Pabila ku dapat tahu
Semua lakonan kamu
Oh terasa pilu di hatiku

Henti sakiti aku
Lupakan yang berlaku
Lepaskan aku

Henti sakiti aku
Lupakan yang berlaku
Lepaskan aku

Lirik Lagu Kenangan - Zack Zakwan



Telah ku hamparkan
Rasa dan kasih ku ini
Telah ku baitkan
Kata dan pujuk rayu ku

Ku berikan semua cinta dan harapanku
Ku lakukan semuanya demi cinta kita
Kau hancurkan semuanya
Kau musnahkan segalanya
Kau biarkan menjadi kenangan

Telah ku baitkan
Kata dan pujuk rayu ku

Ku berikan semua cinta dan harapanku
Ku lakukan semuanya demi cinta kita
Kau hancurkan semuanya
Kau musnahkan segalanya
Lalu terbiar dan menjadi kenangan

Ku berikan semua cinta dan harapanku
Ku lakukan semuanya demi cinta kita

Ku berikan semua cinta dan harapanku
Ku lakukan semuanya demi cinta kita
Kau hancurkan semuanya
Kau musnahkan segalanya
Lalu terbiar dan menjadi kenangan

Tergamak kau membiar ku ditangisi lagi
Sehingga kau merelakan perpisahan ini
Sebaiknya ku terima
Atas apa pun caranya
Lalu di sisipkan menjadi kenangan

Lirik Lagu Maafkan Aku - Xpose



Tiada lagi dirimu
Kau telah pergi
Kesal ku takkan kembali
Dirimu disisi

Ketulusan cintamu tak kuperduli
Namun kini hanya mimpi
Tinggal ku sendiri

Kini aku mulai menyedari
Sakit hati bila cinta tak dihargai

Kasih maafkanlah kerana ego diriku
Kala aku berdusta hanya mengejar dunia

Mengejar dunia

Kini aku mulai menyedari
Sakit hati bila cinta tak dihargai

Kasih maafkanlah kerana ego diriku
Kala ku berdusta hanya mengejar dunia
Kasih andainya ada masanya tuk berubah
Kala telah terluka sungguh dirimu kecewa

Sungguh dirimu kecewa

Lirik Lagu Sandiwara - Xpose



Andai aku diberikan waktu
Akan ku putarkan masa kembali
Biarpun mustahil diriku
Akan bersamamu

Disaat aku hanyut menjauh
Terkapai jatuh dilautan pilu
Ku agungkan tentang diriku
Buat kau kecewa

Biar apa terjadi
Biarkanlah ku tanggung sendiri
Kau bicara tentang cinta
Sedang aku hilang arah
Tinggal hanya sandiwara

Biar apa terjadi
Biarkanlah ku tanggung sendiri
Kau bicara tentang cinta
Sedang aku hilang arah
Tinggal hanya sandiwara

Kesilapan diriku
Kembali kasih semula

Biar apa terjadi
Biarkanlah ku tanggung sendiri
Kau bicara tentang cinta
Sedang aku hilang arah
Tinggal hanya sandiwara

Biar apa terjadi
Biarkanlah ku tanggung sendiri
Kau bicara tentang cinta
Sedang aku hilang arah
Tinggal hanya sandiwara

Sedang aku hilang arah
Tinggal hanya sandiwara
Kembalilah kasih
Kembalilah kasih semula

Lirik Lagu Semesta - Syuhada



Sepi sendiri pendamkan duka
Dalam sembunyi memencilkan diri
Jiwa meronta luahkan rasa

Sarat amarah di sebalik resah

Tertulis di semesta
Walaupun apa yang berlaku
Ku kan tetap menunggumu

Aku perlukan cinta kamu
Tuk memadam bara yang membakar
Jiwa menusuk jantungku

Aku perlukan cinta kamu
Temani duniaku selalu
Untuk selama-lamanya

Tertulis di semesta
Walaupun apa yang berlaku
Ku kan tetap menunggu

Aku perlukan cinta kamu
Tuk memadam bara yang membakar
Jiwa menusuk jantungku

Aku perlukan cinta kamu
Temani duniaku selalu
Untuk selama-lamanya

Kau dan aku takkan terpisah oleh waktu
Biarku setia, biar kau merasa
Ku tanpamu bagaikan darah yang berhenti
Kasih sempurna hanyalah dengar namamu

Aku perlukan cinta kamu
Tuk memadam bara yang membakar
Jiwa menusuk jantungku

Aku perlukan cinta kamu
Temani duniaku selalu
Untuk selama-lamanya
Yang membakar jiwa menusuk jantungku
Temani duniaku selalu selama-lamanya

Lirik Lagu Tak Kena - Syuhada



Ku bukan idaman yang kau idamkan itu
Tingkah lakumu jujur tapi tidak di hatiku
Gembira di wajahmu dan sedih di wajahmu
Aku tahu tak perlu tipu tahu tak perlu tipu

Beritahuku segala hasratmu yang dipendam
Biarku lepaskan dengan rela tak perlu untukku
Kekalkan perhubungan yang sia sia
Ku sudah tak mahu

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal

Mengapa berahsia mahu kau luahkan saja
Isi cerita yang hanya penuh tentang dia
Gembira di wajahmu dan sedih di wajahmu
Aku tidak mahu ditipu aku tak mahu ditipu

Beritahuku segala hasratmu yang dipendam
Biarku lepaskan dengan rela tak perlu untukku
Kekalkan perhubungan yang sia sia
Ku sudah tak mahu

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal

Mungkin salahku tidak berikan cinta sepenuhnya
Jika ini yang terbaik biarkan ku undur diri pergilah

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Macam tak kenal kenal kenal
Tingkah lakumu senyum sinismu

Macam tak kenal kenal kenal

Lirik Lagu Bukan Dia - Syuhada



Dah tak perlu lagi
Kenal dirimu ku tak mahu lagi
Janganlah kembali serabut perasaan

Ganggu emosi
Cermin dirimu cintaku bukan
Permainan hati
Sudahku tahu cintamu palsu
Permainan hati
Kasih entah berapa lama lagi
Perlu kau ulangi kesilapan ini

Tentu bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia

Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Ku sudah mengerti
Siapa kamu, ku tak mahu lagi
Janganlah kembali tanpa dirimu
Lain juga menanti

Cermin dirimu cintaku bukan
Permainan hati
Sudahku tahu cintamu palsu
Permainan hati
Kasih. Entah berapa lama lagi
Perlu kau ulangi kesilapan ini

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Nampak dari jauh perangai macam jaguh
Sepandai-pandai tupai melompat
Akhir nanti jatuh
Harapan engkau rapuh

Hilang arah tuju semua setuju
Pandangan tak jelas mata sendiri
Kabur. Harapan kita hancur
Mana mau pergi (entah)
Tanya diri sendiri kenapa macam ni
Nak sampai bila cam ni
Sampai bila macam ni.

Kasih. Entah berapa lama lagi
Perlu kau ulangi kesilapan ini

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Cukup sudah engkau sakiti
Janganlah kau ulangi
Cukup sudah engkau sakiti

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu

Bukan dia, dia, dia dia dia
Bukan dia, dia, dia dia dia
Kerana semua salahmu
Sebab itu aku tak mahu