Lirik Tragis (OST Rompak) - TUJULOCA, Chubb-E, MK (K-Clique)

Lirik Tragis (OST Rompak) - TUJULOCA, Chubb-E, MK (K-Clique)


ku tidak mampu lagi,
menahan perasaan,
mengejar sesuatu.
 
tak kira berapa kali kau pergi, ku tetap menanti,
tak kira berapa kali ku pergi ku tetap kembali,
dan bila seragam hari sudah sebati nan diri, (semalam yg tragis)
harap ku tak kecewa dengan bayangan sendiri.
 
yeah.
shout out.
nash, 4ward, intraday and moshed.
let’s go.
 
first and foremost, ramai yang fomo,
fear of missin out livin yolo,
jadi gopoh bila sangkut kau mintak tolong,
crypto life mudah terpengaruh macam hypnotize yeah,
now we gotta pay the price yeah,
trust no cover ups they be on disguise,
 
this that cipher flow,
ramai yang jatuh dominos,
sedar? time to go,
besar? thats how we roll,
jangan mudah kagum,
realiti penakut,
sekarang sudah sangkut,
mahu lawan kita sahut
 
tak kira berapa kali kau pergi, ku tetap menanti,
tak kira berapa kali ku pergi, ku tetap kembali,
dan bila seragam hari sudah sebati nan diri,
harap ku tak kecewa dengan bayangan sendiri.
 
air mata, keliru berteman curiga,
terfikir apa ku mampu masa depan bakal terbina,
buat apa yang ku tahu, itu ini untuk keluarga,
tahu yang maha tahu, jalan ku alhamdulillah ya.
 
masih tercari, ketenangan, cara ku hayati kehidupan,
dan warna warni perjalanan, senang datangi ku kemudian,
dan ku percaya suatu saat, semua bakal berubah,
dari yang duka kepada suka, dari percaya hingga berjaya.
 
mimpi, dari sejarah aku bukti,
atas kertas, kerja keras, melodi ku isi hati,
jika tahu intipati, tutup mulut dan selami,
gagal daku cuba lagi, atas pentas ku menari.
 
mula tuhan datang menduga,
sudah semuanya ku cuba,
mula hutan melimpah akar,
luas mengembara ku buat.
 
sama siapa engkau setia?
adakah fame atau moolah atau kuasa?
kau ketagih dengan kepuasan yang seketika
aku war it, bohemian rhapsody, malam tragedi.
 
tak kira berapa kali kau pergi, ku tetap menanti,
tak kira berapa kali ku pergi, ku tetap kembali,
dan bila seragam hari sudah sebati nan diri,
arap ku tak kecewa dengan bayangan sendiri.


Lirik Ayah - DaddyCap feat. SonaOne, Zynakal, TujuLoca

Lirik Ayah - DaddyCap feat. SonaOne, Zynakal, TujuLoca


banyak bising siapa yang tampil,
minta tolong siapa yang panggil,
takkan aku nak ajar,
ayah juga yang jaga,

banyak bising siapa yang panggil,
minta tolong siapa yang tampil,
tak yah cakap lebih yah,
jangan salah petik nama,

okay, tak yah cari pasal,
kenal budak jubah tapi perangai macam dajal,
swimming with the fishes give a i got a kapal,
damansara boys kita memang budak nakal,
shoot my shout doing bang bang,
you know wifey gonna let me doing thing thing,
mereka ramai sangat suka sebut geng geng,
tapi bila jumpa depan korang gempeng,

realiti wayang kulit,
wayang mereka sulit,
muslihat di bimbing,
banyak kias,
petik sampai bunyi terlepas,

banyak bising siapa yang tampil,
minta tolong siapa yang panggil,
takkan aku nak ajar,
ayah juga yang jaga,

banyak bising siapa yang panggil,
minta tolong siapa yang tampil,
tak yah cakap lebih yah,
jangan salah petik nama,

panggil ayah
panggil ayah
panggil ayah
panggil ayah

cara lembut atau cara keras,
nak mendidik takde cara pintas,
biasalah budak kau memang keras kepala,
kalau tak biasa jangan jadi ketua,
hasil kerja keras,
pasti ada hasil,
tak berani bising,
dan tolong jangan tampil,
ayah ada cara,
didikan sendiri,
garang pada muka tapi tidak pada hati

 banyak bising siapa yang tampil,
minta tolong siapa yang panggil,
takkan aku nak ajar,
ayah juga yang jaga,

banyak bising siapa yang panggil,
minta tolong siapa yang tampil,
tak yah cakap lebih yah,
jangan salah petik nama,

panggil brother b,
baba pun boleh,
dalam babak ni ku kalah ok,
ku ada sentuhan mambang kau ingat balik,
industri weyy songsang terbalik,
aplastinum track plack apiograni(?),
berlari-lari dengan muslihat ini mencari-cari,
hit me up, oh yeah
ti di di dit

panggil ayah
panggil ayah
panggil ayah
panggil ayah
panggil ayah
Lirik Empati - TUJULOCA

Lirik Empati - TUJULOCA

 


Yo!!
 
Empati, sekarang ku fahami,
Perasaan ini, sekarang ku mengerti,
 
Empati, sekarang ku fahami,
Perasaan ini, sekarang ku mengerti,
 
Yah yah yah yeah,
 
Empati, sekarang ku fahami,
Mengerti
 
La vida to, la vida loca,
Ku membanyol, bukan pembusa,
Aku kan berhenti menyanyi bila sudah sampai waktu,
Ceritera tentang itu ku tak kesah seumur hidup,
 
Ini naluri, terang di wajahmu,
Ni tentang kamu, mula ku mengetuk pintu,
Dulu dahulu,
Sekarang lihat di mana kah arah ku,
Seumur hidup maksud ku bersama kamu,
 
Empati, sekarang ku fahami,
Perasaan ini, sekarang ku mengerti,
 
Empati, sekarang ku fahami,
Mengerti
 
Sigai dua segeragai
Cerita berangkai berita pelbagai,
Tak guna ku ungkai
Tetap kau ambil mana yang boleh pakai
Bahan menikai
 
Bencana
Aku gundah gulana (ya )
Bahana
Dugaan lumrah dunia
 
Terima kasih atas semua interpretasi
Projeksi diri dalam situasi
Siapa yang benar di sisi
Ramai hanya mahu isi
So they can fill up on me (ohh)
So they can fill up on me (ohh)
So they can fill up on me (ohh)
So they can fill up on me (ohh)
Fill up on me
Fill up on me
 
Empati, sekarang ku fahami,
Perasaan ini, sekarang ku mengerti,
 
Yah yah yah yeah,
 
Empati, sekarang ku fahami,
Mengerti
 
Mula mimpi ku di sembunyikan,
Berteman hanya lampu dan lukisan,
Rotasi sebelum ke putaran,
Harap pulih biar ke pengakhiran,
 
Mula mimpi ku di sembunyikan,
Aku di sembunyikan,
Rotasi sebelum ke putaran,
Harap pulih biar ke pengakhiran,
 
Ku ndatau ku boleh,
Ku yakin ku boleh,
 
Ku tak tau ku boleh,
Tapi ku yakin ku boleh,
 
Perjalanan ke pulih,
Sekarang ku yakin peroleh,
 
Ku takkan menoleh,
Belakang tak boleh,
 
Empati, sekarang ku fahami,
Yah yah yah yeah,
Yah yah yah yeah,
Yah yah yah yeah,
 
Yah yah yah yeah


Lirik VETO - DJ CZA feat. TUJULOCA & MK

Lirik VETO - DJ CZA feat. TUJULOCA & MK

 


Ku memveto, veto, 
Pusing bulatan metro, 
Selok belok yang bahaya,
Jangan tergopoh gopoh,

VERSE 1 ( MK X TUJULOCA)
Terbang dengan nirmala, 
Tambah tolak menang kalah, 
Satu jalan ekahala, 
Gambaran bukti yang menyala, 

Darah tumpah di bentala, 
Berapa kali ku berjulo, 
Aliran benar di persalah, 
Barang gelap di persuluh, 

Berlari bersama falsafah, 
Terhenti ku di belantara, 
Musibah diri ku mengerti, 
Dengan dugaan ku berlari, 

Mimpi ada Adikudrati,
Berkata asli timba ilmu, 
Banyak tafsir dan keliru, 
Buku ilham di ilhamku, 

Lingo variasi,
Angka cinco, lima jari, moolah selari efikasi kendiri
Berusia dalam vertigo, 
Kerna juita manusia ego
Jika masih yang keliru, 
Ya Manira pegang biro,

CHORUS : 

Ku memveto, veto, 
Pusing bulatan metro, 
Selok belok yang bahaya,
Jangan tergopoh gopoh,


VERSE 2 

MAJNUN, 

Datang bagai bencana 
Karya kaya kencana 
Rahmat dari yg maha 
Zahir batin ku siaga 

Ego ku sang perkasa 
Setiap hasil ku perkosa
Menanti waktu dasawarsa 
Hikayat sampai ke diwangsa

Yaa aku elak, peluru,
Tembakan tembakan yang bercelaru,
Ku pastikan mereka tahu, 
Hingga nafas terakhir ku memburu, 

Bagai bulan dan mentari, 
ku irama dalam lagu,
Perjalanan ku bersyahdu, 

mata luar mengadili, 
Siapa lagi yang mengganggu, 
Apa lagi yang kau mahu?  
Apa lagi yang ku mahu?


Lirik Kau Hade - Caprice feat. MeerFly & TujuLoca

Lirik Kau Hade - Caprice feat. MeerFly & TujuLoca

 


Aku ada ni ada tu kau hade ha
Boleh melancong ke Dubai bawa keluarga
Aku ada ni ada tu kau hade ha
Semua ku sapu rata
Aku tak nak cuci mata

Wei ada cerita dulu kat kampung
Tak ada duit ay poket kosong
Sifulan tanya, belajar kat mana?
Kerja kat mana?
Gaji berapa?

Tak dapat jawab
Tak sambung belajar
Kerja pun apa
Ku bukan kerja mewah

Gaji berapa, aaa tak banyak
Cuma buat lagu views pun tak banyak

Tapi sekarang dah lain
Ilmu dah lain
Kerja dah lain
Mewah bukan main

Nak hidup sihat
Bahagia dan senang
Amir tengah doa
Korang kata lah amin

Yang dulu suka mengata
Suka menghina
Nak bagi jatuh
You dekat mana?
Tinggal kat mana?
Bila boleh jumpa?
Nak cakap kat muka
Aku trending number 1

Dulu kau tanya aku ada apa
Terdiam ku tak punya apa
Sekarang cubalah tanya
Wei kau apa ada?

Aku ada ni ada tu kau hade ha
Boleh melancong ke Dubai bawa keluarga
Aku ada ni ada tu kau hade ha
Semua ku sapu rata
Aku tak nak cuci mata

Uh what you know about me?
Cash money i be drippin LV
I’m the reason why your girls don’t call
Your gang just talk and your boys don’t ball I’m a

Rockstar with a big bag dolla
Everyday is like hari hari raya
My bread got kaya
And I ain’t talking kaya
Still got girls all the way in Subang Jaya uh

Back with the attitude
Do what I gotta do
You rappers talk a lot swear to god your time is over due
Better check ya attitude
You don’t got the answer
You should ask about me
I’m really really gangsta

Tengok sekarang sape boss
Took a break for abit not loss
You know my boys got pop straight killer
Just one shot, Alhamdullilah

Dulu kau tanya aku ada apa
Terdiam ku tak punya apa
Sekarang cubalah tanya
Wei kau apa ada?

Aku ada ni ada tu kau hade ha
Boleh melancong ke Dubai bawa keluarga
Aku ada ni ada tu kau hade ha
Semua ku sapu rata
Aku tak nak cuci mata

Woah, mata mereka terbuka
Bila terlihat sayapku ke Eropah
Dulu ku pandu Wira
Cerita sekarang apa aku ada

Dari mimpi ke realiti
Lebih memberi hari ke hari
Dan kini pasti wooo
Sekarang ku kekalkan apa yang ku ada masih dalam kawalan

Kalau suruh eja cita-cita
Say kaf alif ya ra alif ya
Bunyinya kaya raya
Dengarnya susah payah
Dulu tak mampu milik
Sekarang nafsu aku puas beraya woo

Sila jamu selera
Muka tebal sambut tangan ajak duduk semeja
Kalau aku petik ada yang sentap
Tapi tak dapat luah sebab aku kongsi makanan sedap

Dulu kau tanya aku ada apa
Terdiam ku tak punya apa
Sekarang cubalah tanya
Wei kau apa ada?

Aku ada ni ada tu kau hade ha
Boleh melancong ke Dubai bawa keluarga
Aku ada ni ada tu kau hade ha
Semua ku sapu rata
Aku tak nak cuci mata

Aku ada ni ada tu kau hade ha
Boleh melancong ke Dubai bawa keluarga
Aku ada ni ada tu kau hade ha
Semua ku sapu rata
Aku tak nak cuci mata


Lirik Bintang - TUJULOCA

Lirik Bintang - TUJULOCA

 


CHORUS:

Kau Bintang, kekasih, Kau la yang ku cintai, 
Kau semai, cahaya di taman hati ku ini, 

VERSE 

Pertama kali ku tatapi oh cantiknya dalam semua imperfeksi,
Sakitnya jatuh cinta bagai di lastik hati,
Refleksi rupa kami kau bangunkan sesuatu dalam diri ini, 
Yang tak dapat ku cari biar semua murah kami habis ku dalami, 

Bintang yang jatuh ke riba, 
Lebih terang dari purnama, 

Ku sumpah atas nama kan ku jaga kau SELAMANYA, 

CHORUS

Kau Bintang, kekasih, Kau la yang ku cintai, 
Kau semai, cahaya di taman hati ku ini, 

Kau Bintang, kekasih, Kau la yang ku cintai, 
Kau semai, cahaya di taman hati ku ini, 

VERSE

Ku dengar, berita yang sayu dan mengganggu emosi, 
Ku jatuh, dan berharap yang ku mampu ambil alih, 

Ya Tuhan, Ku hadam ku faham jadi ku perlu kuat, 
Ya Tuhan, Ku tanam ku pejam dengan sabar ku buat, 

Bintang, kau menerangi cahaya hidup ku, 
Saksi, kau mendewasakan diri ku, 

BRIDGE

Ku sangat bersyukur, Bila memandangmu, 
Ku sangat bersyukur, Bila bersamamu, 

Ku sangat bersyukur, Bila memandangmu, 
Ku sangat bersyukur, Bila bersamamu, 

CHORUS

Kau Bintang, kekasih, Kau la yang ku cintai, 
Kau semai, cahaya di taman hati ku ini, 

Kau Bintang, kekasih, Kau la yang ku cintai, 
Kau semai, cahaya di taman hati ku ini, 


Lirik Lagu Naluri - Tujuloca

Lirik Lagu Naluri - Tujuloca



Dalam naluri
Gangguan gangguan tolak tepi
Tujuan kawalan hati hati
Di bawah tekanan hati hati
Hati hati

Fab u tiada pusing patah balik
Fab u sampai habis tak terbangkit
Silap mata silap siapa? Silap silap
Punca mata silap silap siapa silap

Fab u tiada pusing patah balik
Fab u sampai habis tak terbangkit
Silap mata silap siapa? Silap silap
Punca mata silap silap siapa silap?
Uuuuw’

Silap hati silap naluri
Silap bagi muka banyak kali
Say salute to that og
Loca salut og

Salut tiada kaki
Salut og tinggal baki
Uuwooot’
Can’t handle me
Flow loca gila babi!

Atas bawah hulur tangan
Aku nampak jelas
Terlalu ramai fame seeker
Aku mula rimas

Rambang mata mula hilang focus
Real kenal real kenal dalam sepintas

Lihat loca limpas
Semua kaki tindas
We don’t like no gang gang
Sdn bhd enterprise
No fake friends

Mia familia
Back on back, on track
Jari tengah pada dunia
Ay ayyy

Woah woahh
Habis barang aset di beri
Di tayang
Woah
Lucah

Wayang tak pergi
Hati asyik membenci
Mata perhati
Langkah kiri ku lansi
Kanan ku pegi
Pap!

Muh clique conquer
Berapa hit? Rendah diri
Told ya
Look around!
Revolver
Tepat tembakan ikut order
Yeaah
Hati hati

Fab u tiapa pusing patah balik
Fab u sampai habis tak terbangkit
Silap mata. Silap siapa? Silap silap
Punca mata silap silap siapa silap?

Fab u tiada pusing patah balik
Fab u sampai habis tak terbangkit
Silap mata. Silap siapa? Silap silap
Punca mata. Silap silap siapa silap?
Uuuw’

Masa ku selama ni selami yea
Mata mata ku berlari tak terlari yea
Hala tuju ku tersusun membangun
Mana jalan ku selari ku terangi yea

Agenda agenda agenda
Muzik dana alter realiti
Ego teliti alter ego realisasi
Berlagu dalam badan sendiri
Biar tumbang di luar
Tapi juang tetap diri

Give me the bag!
Aku nak loot!
Jangan mula terkejut
Lawan arus
Jangan ikut
Kalau berteman takut
Give me the bag!
Aku nak loot!
Jangan mula terkejut!
Lawan arus jangan ikut
Kalau berteman takut

Berapa tindasan?
Eyyah eyyah
Di luar kawalan
Eyyah eyyah

Terlari dari landasan
Laluan lorong, apa ganjaran?
Eyyah eyyah

Style tak menentu
Ku tarik sekali bomb!
Style ku beratus
Tak terkira
Sekali ong

Flow iiler iller
Larian talian ni
Back ada mica
Ku tarik sekali jon

Fab u tiada pusing patah balik
Fab u sampai habis tak terbangkit
Silap mata silap siapa? Silap silap
Punca mata silap silap siapa silap?

Fab u tiada pusing patah balik
Fab u sampai habis tak terbangkit
Silap mata, silap siapa? Silap silap
Punca mata, silap silap siapa silap?
Oh noo

Berapa tindasan?
Eyyah eyyah
Di luar kawalan
Eyyah eyyah

Terlari dari landasan
Laluan lorong. Apa ganjaran?
Eyyah eyyah

Style tak menentu
Ku tarik sekali bomb
Style ku beratus
Tak terkira sekali ong

Flow iiler iller
Larian talian ni
Back ada mica
Ku tarik sekali jon