Showing posts with label Reedzwann. Show all posts
Showing posts with label Reedzwann. Show all posts

Friday, 23 April 2021

Lirik Selawat Adnaniyyah - Azzam Sham, Sabran Treehill, Reedzwann, Haikal Farid & Yamani Abdillah

 


Solla ‘Alaikallahu Ya Adnani
Ya Mustofa Ya Sofwatarrahmani
Alhamdulillahillazi A’thani
Hazal Ghulama Tthoiyyibal Ardani (2x)

Qad Sada Fil Mahdi ‘Alal Ghilmani
U ‘izuhu Bilbaiti Zil Arkani
Hatta Arahu Balighul Bunyani
Antallazi Summita Fil Qurani (2x)

Ahmadu Maktubu ‘Alal Jinani
Solla ‘Alaikallahu Fil Ahyani
Ahmaduhu Fissirri Walburhani
Haqqan ‘Alal Islami Walimani (2x)

Solla ‘Alaikallahu Ya Adnani
Ya Mustofa Ya Sofwatarrahmani
Alhamdulillahillazi A’thani
Hazal Ghulama Tthoiyyibal Ardani

Ahmaduhu Fissirri Walburhani
Haqqan ‘Alal Islami Walimani
Ya Rabbana Bil Mustofal Adnani
Ighfir Zunubi Thumma Aslih Syani (2x)

Solla ‘Alaikallahu Ya Adnani
Ya Mustofa Ya Sofwatarrahmani
Alhamdulillahillazi A’thani
Hazal Ghulama Tthoiyyibal Ardani (2x)


Lirik Pulang Raya - Aidilia Hilda & Reedzwann

 


Hati gembira
Oh tak terkata
Nak pulang raya
Jauh di desa
 
Rasa gembira
Sedih pun ada
Sebab tahun lepas tak dapat beraya (bersama) (keluarga)
 
Sesak di jalan
Bulan ramadhan
Menjelang lusa
Syawal menjelma
 
Ku harap kitakan
Dapat beraya
Berkunjungan
Bersalaman
Bermaafan
Bersama
Sanak saudara
 
Ouh pulang raya
Pulanglah kita
Tak sabar hatiku gembira
 
Ouh abang sayang kau mau kemana
Jalan ini bukan balik kampung saya
 
Ouh tahun ini
Giliran abang
Tahun lepas punya mana ada kira
Kira ayang punya nak buat macam mana
Tak kira tak kira tak kira balik kampung saya
 
Dah tak kuasa nak layan awak
Nak balik kampung pun nak bertekak
 
Saya tak kira apa abang nak kata
Patah balik sekarang jugak
Nak gaduh ke
Orang nak raya
 
Pening kepala bergaduh saja
Boleh tak awak jangan mengada
 
Sedih dan pilu sampainya hatimu
Buat saya begini rupa.
Kenapa.
Ouh sedihnya
 
Ouh pulang raya pulang lah kita
Tahun ini kita balik kampung saya
 
Saya tak kira abang hantar saya
Saya nak beraya dekat kampung saya
 
Ouh pulang raya pulang lah kita
Jangan nak mengada ikut abang saja
 
Saya tak kira abang hantar saya
Tak kira tak kira tak kira
Balik kampung saya
 
Baiklah sayang ikutkan saja
Sebelum awak menjadi singa
 
Kalau dari tadi dengar kata saya
Takdalah kurang pahala puasa
Kita berdua
Awak yang mula
Jom balik raya


Thursday, 11 March 2021

Lirik Adakah Ini Mimpi - Reedzwann

 


Pada mulanya ku sangka dirimu
Yang terbaik untuk diriku
Awalnya aku berharap padamu
Selamanya ada disampingku
Mungkinkah itu semua hanya mimpiku

Manisnya kenangan saat bersamamu
Kini terpaksa melepaskanmu
Biar ku mencuba sedaya upaya
Menerima segala kenyataannya
Biarkan kau pergi demi bahagia

Indahnya bintang berkelipan
Hati tersiksa menahan luka
Walaupun kini ku disakitkan
Ku tetap berdoa engkau bahagia
Bersama dirinya insan yang kau cinta

Indahnya bintang berkelipan
Hati tersiksa menahan luka
Walaupun kini ku disakitkan
Ku tetap berdoa engkau bahagia
Bersama dirinya insan yang kau cinta

Insan yang kau cinta


Tuesday, 29 October 2019

Lirik Cinta Pandang Pertama - Reedzwann



Pertama kali aku bertemu
Seorang gadis seperti dirimu
Senyun tawamu riak wajahmu
Sungguh ayu

Andai ku ingin berterus terang pada mu
Adakah engkau mahu menerima ku
Kerna engkau tak pernah mengenali ku
Ini kali pertama kita bertemu

Jika memang kau tercipta untukku
Maka izinkan aku mengenalmu
Izinkanlah aku menjadi sebahagian hidupmu

Dan aku berharap
Semoga kali ini akan menjadi
Cinta yang sejati oh sayang

Jika memang kau tercipta untukku
Maka izinkan aku mengenalmu
Izinkanlah aku menjadi sebahagian hidupmu

Dan aku berharap
Semoga kali ini akan menjadi
Cinta yang sejati oh sayang
Cinta yang sejati oh sayang