Showing posts with label Baby Shima. Show all posts
Showing posts with label Baby Shima. Show all posts

Friday, 22 May 2020

Lirik Tak Dapat Raya Lagi - Floor 88 & Baby Shima



Mari semua kita
Raya di rumah saja
(Hiya hiya hey)

Kita semua tak boleh keluar
Nanti kena saman padan muka
Tunggu dulu Akram bagi tahu

Pakai saja baju tahun dulu
Walau raya dekat rumah
Masih boleh cantik lawa lepas itu
Post dekat insta

Apa kata kita
Raya rumah di sebelah
(Hiya hiya hey)

Aku dengar anak dia lawa
Puthi gebu bibirnya merah
Tunggu dulu Achoi bagi tahu

Mana boleh keluar macam itu
Kau tak ingat virus melekat
Nanti tak pasal beraya dalam wad

Jadi kita nak beraya di mana
Takkan raya pertama
Duduk lepak di rumah

Redha jelah tahun ini macam biasa
Macam tahun lepas juga
Tak dapat raya

Aku ada masalah
Berat hati rasa nak luah
Baju raya aku tahun sudah
Sudah sendat perut terkeluar

Tunggu dulu aku bagi tahu
Nenek kita ada tinggal baju
Ish tak adalah baju itu
Apa kisah kau nak malu
Sekarang trend baju kelawar biniku
(Eh alamak, bukan haram ke?)

Aku dah tak ada idea
Nak buat apa masa raya
Jom video call awek ku

Dia pun tak ada hala tuju
Apa kata kita cuba
Call je awek dia
Kita cuci mata

Kenapa telefon sayangku
Bawa sekali teman mu
(Hiya hiya hey)

Niat nak pergi rumah mu
Hati tak tahan rasa rindu
Tunggu dulu kami mahu tahu
Tak bahaya ke kalau macam itu

Kalau kamu mahu tahu
Ku cabut topeng mulutku
(VIRUS!)

Jadi kita nak beraya di mana
Takkan raya pertama
Duduk lepak di rumah

Redha jelah tahun ini macam biasa
Macam tahun lepas juga
Tak dapat raya

(TAK DAPAT RAYA LAGI KE!!!)

Monday, 2 December 2019

Lirik Ikatan Asmara - Baby Shima & Fairuz Misran



Bersulam rindu intan baiduri
Bermadu kasih asmara hati
Dewata hati kau sang pujangga
Bersamaku bahagia

Bersilih hari berganti hari
Menahan rindu sayang terpatri
Sabarlah sayang wahai arjuna
Kelak kita kan bersua

Oh adinda ku genggam tanganku
Kasih yang mesra bersatu berpadu
Oh kekandaku pimpinlah daku
Kita menuju pintu mahligai kalbu

Termetrai sudah ikatan cinta
Yang bersaksikan janji asmara
Ku turut sama percaya kanda
Demi cinta bahagia

Oh adinda ku genggam tanganku
Kasih yang mesra bersatu berpadu
Oh kekandaku pimpinlah daku
Kita menuju pintu mahligai kalbu

Termetrai sudah ikatan cinta
Yang bersaksikan janji asmara
Ku turut sama percaya kanda
Demi cinta bahagia

Mari bersama kita berdoa
Melangkah kasih yang tercipta

Saturday, 5 October 2019

Lirik Sakit - Baby Shima



Siapakah dia apa namanya
Memang da lebih dari aku
Siapakah dia gaya menggoda
Asyik sampai bikin kau mabuk

Jujur tak ada pacar lebih dariku
Mencintai kamu sayang ku tahu
Akhirnya nanti kamu balik pada ku (pada ku)

Kau memang chubby chubby
Rasanya pingin cherry cherry
Oh oh walau sedikit
Sakit baby sakit aduh
Sakit baby sakit

Siapakah dia apa namanya
Memang dia lebih dari aku
Siapakah dia gaya menggoda
Asyik sampai bikin kau mabuk

Jujur tak ada pacar lebih dariku
Mencintai kamu sayang ku tahu
Akhirnya nanti kamu balik pada ku (pada ku)

Kau memang chubby chubby
Rasanya pingin cherry cherry
Oh oh walau sedikit
Sakit baby sakit aduh
Sakit baby sakit

Kamu nakal nakal
Pura pura baik
Nanti aku gigit gigit

Kalau nakal nakal
Pura pura baik
Nanti aku gigit gigit

Kau memang chubby chubby
Rasanya pingin cherry cherry
Oh oh walau sedikit
Sakit baby sakit aduh
Sakit baby sakit

Kau memang chubby chubby
Rasanya pingin cherry cherry
Oh oh walau sedikit
Sakit baby sakit aduh
Sakit baby sakit

Wednesday, 27 March 2019

Lirik Lagu Manis Manis Cinta - Syafiq Farhain & Baby Shima



Sungguh mati aku tak jemu
Walau selalu kau di sisi ku
Sungguh mati aku tak jemu
Walau selalu kau di sisi ku

Denyut nadi degup jantung ku
Hanya untukmu cinta yang satu
Manis manis orang bercinta
Siang malam mahu bersama

Kau berikan satu cintamu
Tulus suci hanya untukku
Kau berikan satu cintamu
Tulus suci hanya untukku

Jasad nyawa hela nafasku
Hanya untukmu cinta yang satu
Manis manis orang bercinta
Siang malam mahu bersama

Jangan sampai ada air mata
Yang memisah kita di dunia
Jangan sampai ada kecurangan
Yang membunuh cinta, cinta kita

Hanya engkau hatiku berpaut
Sanjungan batin ku
Hanya engkau jiwaku berteduh selamanya

Rembulan merangkai rindu ku
Setiap kali kau menjauh
Percaya (siapa?) pada ku (kenapa?)
Tak pernah kau jauh di hati

Walaupun dijampi mentera
Tak mampu menewaskan cinta
Sentulah (di mana?) dapaklah (mengapa?)
Cintaku di kamar hatimu

Jangan sampai ada air mata
Yang memisah kita di dunia
Jangan sampai ada kecurangan
Yang membunuh cinta cinta kita

Hanya engkau hati ku berpaut
Sanjungan batin ku
Hanya engkau jiwa ku berteduh selamanya

Rembulan merangkai rinduku
Setiap kali kau menjauh
Percaya (siapa?) padaku (kenapa?)
Tak pernah kau jauh di hati

Walaupun dijampi mentera
Tak mampu menewaskan cinta
Sentulah (di mana?) dapaklah (mengapa?)
Cintaku di kamar hatimu

Kalau hidup seribu tahun
Bersamamu aku tak jemu
Kalau hidup seribu tahun
Bersamamu aku tak jemu

Kalau mati boleh bersama
Tanam sekubur kita berdua

Manis manis orang bercinta
(manis manis orang bercinta)
Siang malam mahu bersama
(siang malam mahu bersama)