Lirik Kan - Aziz Harun

Lirik Kan - Aziz Harun


bukan aku tak cinta
tapi benar cinta tu buta
kau tahu ku selalu ada
untukmu saja

bukan aku tak rela
tapi benar cinta tu buta
puas sudah ku meneka
tuk jawapannya
katakan saja

kau katakan tidak kau katakan ya
ku tetap mengharap kau kan ada
haruskah ku tunggu tuk jawapanmu
ku tak yakin kau mencintaiku

kau katakan tidak kau katakan ya
ku tetap mengharap kau kan ada
haruskah ku menunggu selamanya

kau bagaikan putih bunga melati yang mewangi
namun juga kau merah mawar berduri
kau menyayang dan kau juga menyakiti
aku masih tak mengerti
oh ku masih tak mengerti

kau katakan tidak kau katakan ya
ku tetap mengharap kau kan ada
haruskah ku tunggu tuk jawapanmu
ku tak yakin kau mencintaiku

kau katakan tidak kau katakan ya
ku tetap mengharap kau kan ada
haruskah ku menunggu selamanya

tidur tak lena
mandi tetap basah
bahasakan saja
jika benar cinta wo-o
ku perlu kau juga perlukan aku
yang perlukan mu
kan?

kau katakan tidak kau katakan ya
ku tetap mengharap kau kan ada
haruskah ku tunggu tuk jawapanmu
ku tak yakin kau mencintaiku

kau katakan tidak kau katakan ya
ku tetap mengharap kau kan ada
haruskah ku menunggu selamanya
tuk selamanya

haruskah ku menunggu kamu
tiada masa untuk diriku
sudikah kau terima?
aku seadanya
kau yang teristimewa

menunggu tuk selamanya
masa ku tiada 
menunggu untuk selamanya


Lirik Sayang Kau Tercipta - Aziz Harun

Lirik Sayang Kau Tercipta - Aziz Harun


telah lama ku rasa
jiwa dan hatiku berkata
kau yang satunya
 
tak akan ku mengalah
tak akan pernah ku menyerah
'tuk bersama kamu
 
dengarkan perasaanku
yang tulus dari hatiku
meluahkan segala
 
sayang kau tercipta sempurna untukku
tiada yang lebih indah
terindah di mataku
tak akan ku siakan
kasih kita berdua
baby i will love you ke akhirnya
 
waktu dulu kita bertemu
ku janji takkan ku lepas genggaman tangan mu
ku rindu
 
dengarkan perasaanku
yang tulus dari hatiku
meluahkannya
 
sayang kau tercipta sempurna untukku
tiada yang lebih indah
terindah di mataku
tak akan ku siakan
kasih kita berdua
baby i will love you ke akhirnya
 
sayang kau tercipta sempurna untukku
tiada yang lebih indah
terindah di mataku
tak akan ku siakan
kasih kita berdua
baby i will love you
baby i will love you


 

Lirik Dua Puluh Dua Puluh - Aziz Harun & Bunga

Lirik Dua Puluh Dua Puluh - Aziz Harun & Bunga

 


Let’s go
Okay!!!

2020 ku ingin nak berubah
Tapi 2020 penuh masalah
Ku ingin belajar tuk dapatkan degree
Tapi sebab covid aku di sini

Aku tak tahan tengok muka abangku
Masuk bilik tapi tak pandai tutup pintu
Ku ingin bersabar tapi aku marah
Sebab aku tak boleh keluar rumah

Tak boleh salam salam
Sampai bila duduk diam

2020 kau tak indah
2020 kau tidak mudah
Untuk aku fahami

2020 ku dah cukup
2020 ku tak sanggup
Untuk bersamamu lagi
Lebih baik aku ma

Jangan jangan begitu
Sabar dulu fikir satu satu
Diri aku pun nak mati kutu
Jangan buntu masih ada tahun baru

Now hear me say 2021
Nak bebas berlari kemana pun aku tuju
Tanpa risau walau bukannya mudah
Tapi ku pasti semua kan berubah

Tak boleh salam salam
Sampai bila ku nak duduk diam

Jadi 2021 harap kau indah
2021 please jangan susah
Aku tak ingin guna mask lagi

2021 datanglah cepat
2021 aku dah penat
Tak sanggup hidup macam ini
Lebih baik aku ma

Berdoa kepada yang satu
Terima kasih kerana hidupku
Masih bernafas di muka bumi mu
Maafkan ku

Jadi 2021 harap kau indah
2021 please jangan susah
Aku tak ingin guna mask lagi

2021 datanglah cepat
2021 aku dah penat
Tak sanggup hidup macam
Ini lebih baik aku ma


Lirik Kembali - Aziz Harun

Lirik Kembali - Aziz Harun



Lama ku menunggu
Baru aku tahu
Kami tidak lagi sama
Dan tiada lagi cinta

Tetap ku pertahan
Pahitnya ku telan
Bila kau jumpa dengan seorang
Yang terlebih dari teman

Dengarkan ini
Baby girl why can't you see
Ku mencintaimu walau kau tak disini
Hati ku kau punya telah kau kunci
Pulanglah sayang cinta tolong kembali

Bukan ku tak malu
Perlu kamu tahu
Aku sudah pun berpunya
Aku sudah melupakan mu

Patah hati ku tak pernah pun begini
Ku coba lepaskan tapi ku tak pasti
Apa lagi yang kau mahu
Semuanya kau tak perlu

Dengarkan ini
Baby girl why can't you see
Ku mencintaimu walau kau tak disini
Hati ku kau punya telah kau kunci
Pulanglah sayang cinta tolong kembali

Bukan memaksa
Hati tak rela
Kau sakiti tanpa alasan oh darimu

Bukannya marah
Hanya kecewa
Cinta pulanglah pada ku

Baby girl why can't you see
Ku mencintaimu walau kau tak disini
Hati ku kau punya telah ku beri
Pulanglah sayang cinta ku kan kembali

Baby girl why can't you see
Ku mencintaimu walau kau tak disini
Hati ku kau punya telah kau kunci
Pulanglah sayang cinta tolong kembali

Baby girl why can't you see
I'm for you and you for me now
Baby girl why can't you see
Tak ada yang ku mahu lagi
Baby girl why can't you see
Tanpa mu tak bererti
Baby girl why can't you see
Tak ada yang ku mahu lagi
Lirik Jauh - Aziz Harun

Lirik Jauh - Aziz Harun



Berat hati mencuba
Menghapuskan segala
Yang ada di jiwa

Mungkin kau tak merasa
Apa yang aku rasa
Tetap ku berikan semua

Akan aku doakan dirimu
Tuk bahagia hanya tuhan tahu
Tetap kamu ada di hatiku
Biarpun kita terpisah jauh

Ku coba meraih bintang
Tetap kau mahukan bulan
Tak bisaku janjikan

Kau utuh nadi jiwaku
Semangat ada padamu
Tetap kau pergi menjauh

Akan aku doakan dirimu
Tuk bahagia hanya tuhan tahu
Tetap kamu ada di hatiku
Biarpun kita terpisah jauh

Walau tak sempurna
Kasih diantara kita berdua
Biarlah takdir menentu segala

Untuk kau bahagia
Tetap kamu di hatiku
Walaupun kau meninggalkan aku

Akan aku doakan dirimu
Tuk bahagia hanya tuhan tahu
Tetap kamu ada di hatiku
Biarpun kita
Biarpun kita terpisah jauh
Biarpun kita terpisah jauh

Lirik Mama - Aziz Harun feat. Elizabeth Tan

Lirik Mama - Aziz Harun feat. Elizabeth Tan



Pertama kalinya aku buka mata
Mama yang bersusah menjagaku sentiasa
Menjagaku selalu

Idola supermom itulah mamaku
Sempurna selalu pada mata aku oh
Pada mata semua oh

Tapi ada waktunya
Tidak sehaluan
Tapi di penghujungnya
Mother knows best always

Mama satunya ratu hatiku
Mama selalu ada untukku
Bila ku bersedih bila ku terjatuh
Mama ada selalu ada
Sayang mama

Mama satunya ratu hatiku
Mama tak pernah jemu denganku
Bila ku bersedih bila ku terjatuh
Mama ada selalu ada
Sayang mama

Waktu ku remaja ada-ada saja
Nak ini nak itu
Mama tetap setia
Mama sabar saja oh

Tapi ada waktunya
Tidak sehaluan
Tapi di penghujungnya
Mother knows best always

Mama satunya ratu hatiku
Mama selalu ada untukku
Bila ku bersedih bila ku terjatuh
Mama ada selalu ada
Sayang mama

Mama satunya ratu hatiku
Mama tak pernah jemu denganku
Bila ku bersedih bila ku terjatuh
Mama ada selalu ada
Sayang mama

Ibu ibu engkaulah ratu hatiku
Ibu oh ibu kaulah ratu hatiku
Ibu ibu engkaulah ratu hatiku

Mama satunya ratu hatiku
Mama selalu ada untukku
Bila ku bersedih bila ku terjatuh
Mama ada selalu ada
Sayang mama

Oh ibu ku sayang kamu
Sayang mama