Lirik Astatik - Triplouz A

Lirik Astatik - Triplouz A

Lirik Astatik - Triplouz A


Aku memang jenis 
Tak suka rap bohong
Cakap ramai gadis 
Hakikatnya kosong

Belagak perangani iblis 
Di rumah mak gendong
Baru petik mancis 
Kau dah rentung

Rap ku tak berapi 
Tapi boleh buat kau basah
Lemas hanyut dengan aku 
Buat kau lemah

Lutut dah bergetar
Sujud dan meminta
Mulut nya berkata
Maut kalau dusta

Aideed bukan aku 
Dia orang lain
Dia duduk di bangku
Aku si pemain

Dua dalam satu
Susu dan kafein
Baju merah biru
Peter dan spiderman

Aideed yang dulu
Buat lagu buta-buta
Now jasad ni ku pandu
Suka rap benda nyata

Ya ada orang tak suka 
Tapi aku suka 
Ini aku punya lagu 
Ikut aku punya suka 

Tak buat benda bodoh
Untuk nak terkenal
Masih lagi normal
Masih gelik akal

Gagal tak nak menagis
Sembunyi bawah bantal
Ingat mana asal
Keep it real 

Pantang angkat bakul
Tapi suka angkat cangkul
Berpanas berpeluh
Banyak beban masih pikul

Keep it low low 
Cukup happy dan selesa
Macam jojo 
Kena selalu ora-ora 

Famous tak semestinya lit
Macam lil pump
Jangan takabur macam titanic
Nanti karam

Dulu selalu nyanyi untuk gig
Siang malam
Bila lagu sudah jadi hit
Tak bersalam

Kalau dah cikgunya pun 
Makan berdiri
Tidak hairan anak muridnya pun 
Makan berlari

Kalah di gelanggang
Dengan rapper bawah tanah
Tapi siapa ada duit
Dia dapat ijazah

Pengecut, terlayu
Terkejut, terkaku
Menghejut, tu aku 
Penakut, tu kamu 

Mumble takda maksud
Macam bumble dalam mulut
Struule tak di salut
Macam hustle di neihbourhood

Ku ada mimpi macam 2 p-a-c 
Ku sakit hati bila tak di capi 
Tetapi usia sudah tak panjang lagi 
Sampai bila aku hidup begini 

Amalan bangsawan
Melawan karyawan
Amaran larangan
Alunan benaran

Itu cara mereka
Bukan cara kita
Kalau kita ikut sama
Kita tiada beza

Jiwa-jiwa murah yang dibeli dengan wang
Dunia pasti senang, teman jadi makanan
Dunia takkan pernah adil sampai bila-bila 
Usah gila-gila tak akan terbela-bela 

Mkg feat jay-z
Tak masuk akal 
Nama jatuh lagi 
Tak ada modal

Bakal di lupai
Tangkal hilang seri
Mental tak kuat lagi 


 

Komenlah dengan berhemah