Wednesday, 30 December 2020

Lirik Dua Puluh Dua Puluh - Aziz Harun & Bunga

 


Let’s go
Okay!!!

2020 ku ingin nak berubah
Tapi 2020 penuh masalah
Ku ingin belajar tuk dapatkan degree
Tapi sebab covid aku di sini

Aku tak tahan tengok muka abangku
Masuk bilik tapi tak pandai tutup pintu
Ku ingin bersabar tapi aku marah
Sebab aku tak boleh keluar rumah

Tak boleh salam salam
Sampai bila duduk diam

2020 kau tak indah
2020 kau tidak mudah
Untuk aku fahami

2020 ku dah cukup
2020 ku tak sanggup
Untuk bersamamu lagi
Lebih baik aku ma

Jangan jangan begitu
Sabar dulu fikir satu satu
Diri aku pun nak mati kutu
Jangan buntu masih ada tahun baru

Now hear me say 2021
Nak bebas berlari kemana pun aku tuju
Tanpa risau walau bukannya mudah
Tapi ku pasti semua kan berubah

Tak boleh salam salam
Sampai bila ku nak duduk diam

Jadi 2021 harap kau indah
2021 please jangan susah
Aku tak ingin guna mask lagi

2021 datanglah cepat
2021 aku dah penat
Tak sanggup hidup macam ini
Lebih baik aku ma

Berdoa kepada yang satu
Terima kasih kerana hidupku
Masih bernafas di muka bumi mu
Maafkan ku

Jadi 2021 harap kau indah
2021 please jangan susah
Aku tak ingin guna mask lagi

2021 datanglah cepat
2021 aku dah penat
Tak sanggup hidup macam
Ini lebih baik aku ma