Sunday, 27 October 2019

Lirik Tak Payah Jerit - Zemo feat. Benzooloo

Lirik Tak Payah Jerit - Zemo feat. Benzooloo



Tak payah jerit
Tak payah jerit

I know that you know
Know that I'd be killin'
This shit is different as long I'm gonna make sense
Touchdown in the end so ayyy
Penat mengalah so wei
Kita nak menang so wei
Tak lupa jejak kaki so wei!
Private location, tak kisah
Mana arah terjerat asal tujuan satu hala
Rollin' up with the dharma
Catchin' up with the k

Holla
Hakuna matata
Hakuna
Hakuna
Hakuna
Matata

Dongak dah ke langit
Tapi kaki masih dekat dasar
Now you wanna upgrade?
Taktik atau drastik semua make sure go right
Flow goin' crazy
I'll make it tight studio all night

Down with the fellas
I'd be on the ground with the fellas
Takyah sombong thats how they tell us
Fly macam mana pun crew tetap illest

Tak payah jerit ya aku tau, cara masih cara kampung boi
Tak payah jerit ya aku tau, tunduk masih nampak korang boi
Tak payah jerit ya aku tau, cara masih cara kampung boi
Tak payah jerit ya aku tau, tunduk masih nampak korang boi

Beat kosong
Stim potong
Bersih macam taman baru kena gotong royong
Daripada tadi tunggu soalan dibuka
Sampai tahan nafas, sampai unggu muka
Lawalah berehat sekarang
Cuma hantar kami berdua
Pastikan pesanan sampai
Ke setiap pelusuk telinga di benua

Darah muda
Belum tua
Masih perintah penggal kedua
Rakam
Demo
Demonstrasi
Tiada cabut undi
Demokrasi

Bukan kena pugal
Cuma letak polisi
Yang whack tiada skill bakal di demolisi
Macam bangunan lama yang tiada penghuni
Lantunan gema berganda bilaku berbunyi

Masih boleh tulis
Berapi terpaksa dikipas
Tapi itu sajaku berkias
Sayang beat cantik tempo pun cun
Tapi tiada orang menghias

Lepas dorang dengar
Kena serang jantung
Ada yang kena strok
Keras macam patung

Dulu bina badan
Sekarang bina ayat
Dulu kumpul saman
Sekarang kumpul mayat
Say what?

Tak payah jerit ya aku tau, cara masih cara kampung boi
Tak payah jerit ya aku tau, tunduk masih nampak korang boi
Tak payah jerit ya aku tau, cara masih cara kampung boi
Tak payah jerit ya aku tau, tunduk masih nampak korang boi
Tak payah jerit ya aku tau, cara masih cara kampung boi
Tak payah jerit ya aku tau, tunduk masih nampak korang boi