Saturday, 21 September 2019

Lirik Sorang - Luqman Podolski

Lirik Sorang - Luqman Podolski



Jalan jalan pun sorang
Makan makan pun sorang
Have fun semua seorang
Tengok wayang pun sorang

Suka drive sorang sorang
Hidup pun macam sorang
Tak ada nak panggil sayang
Kesian semua sorang

Jalan jalan pun sorang
Makan makan pun sorang
Have fun semua seorang
Tengok wayang pun sorang

Suka drive sorang sorang
Hidup pun macam sorang
Tak ada nak panggil sayang
Kesian semua sorang

Bukan tak suka bercakap
Suka perhati dan diam
Kenapa luqman ni senyap
Takda mulut ke nak cakap

Rasa serabut bila ramai lari terus ke tempat yang lebih santai
Biar serabut, tenteram lerai

Banyak benda dalam kepala
Tak tahu nak sebut macam mana
Bukannya aku sombong ke apa
Walau susah, tapi ku cuba

Susah nak bercakap
Lebih suka duduk
Ditempat gelap
Eh luqman mana,
Asal tiba tiba lenyap

Diri memang senyap
Takut salah langkah
Terlebih selesa
Perhati dan senyap

Jalan jalan pun sorang
Makan makan pun sorang
Have fun semua seorang
Tengok wayang pun sorang

Suka drive sorang sorang
Hidup pun macam sorang
Tak ada nak panggil sayang
Kesian semua sorang

Jangan takut jangan lari
Dari kecik ku cam itu
Tak suka drama cam tv
Jangan kau buang waktu aku

“ Kesian Luqman sendiri “
“ Nesti dia ini sunyi “
Tak kisah mulut orang
Hanya ada ibu dan myvi

Tak sunyi ke?
Tak bosan ke?
Taknak ada adik ke?
Selalu orang tanya

Hah yea
Memang senang nak dapat adik
Cam pilih ikan dekat pasar terus bawa balik

Jangan la risau, aku dah biasa
Ah relax la, aku tak mengapa

Tapi bila waktu aku
Jangan kau kacau aku
Nanti aku naik hantu

Jalan jalan pun sorang
Makan makan pun sorang
Have fun semua seorang
Tengok wayang pun sorang

Suka drive sorang sorang
Hidup pun macam sorang
Tak ada nak panggil sayang
Kesian semua sorang

Jalan jalan pun sorang
Makan makan pun sorang
Have fun semua seorang
Tengok wayang pun sorang

Suka drive sorang sorang
Hidup pun macam sorang
Tak ada nak panggil sayang
Kesian semua sorang

Betulkan Lirik